^Powrót na górę

enter

Aktualności

“Wycieczka w góry”

Ostatnio pojechaliśmy na wycieczkę w Beskid Mały, a konkretnie na górę Leskowiec i do Magicznej Osady w Rzykach. Było to 14.06.2021 r.  W wycieczce brali  udział uczniowie klasy czwartej i piątej wraz z wychowawcami i panią dyrektor Winzer.
    Ok. godziny 7.33 wyjechaliśmy spod szkoły. Droga trwała ponad dwie godziny. Z autokaru wysiedliśmy o godz. 9.50. Wtedy zaczął się marsz na górę Leskowiec. Najpierw szliśmy drogą asfaltową, ale potem już szlakiem górskim. Wędrówka była dla wielu wyczerpujaca i męcząca. W pewnych miejscach było bardzo stromo.

Gdy wędrówka wydawała się nie mieć końca, nagle weszliśmy na szczyt, skąd rozciągał się niesamowity widok. Nareszcie można było położyć się na trawie. Później zrobiliśmy grupowe zdjęcie i zeszliśmy do Sanktuarium Ludzi Gór na Groniu Jana Pawła II. Niżej czekało na nas schronisko. Niektórzy zamówili ciepłe danie: zapiekankę, frytki a nawet bigos. Mieliśmy też czas na zjedzenie własnego posiłku i pójście do toalety. Gdy wypoczynek się skończył,musieliśmy zejść z góry. Na dole czekał na nas autokar,  który zawiózł nas na ognisko z kiełbaskami i ciepłą herbatą. Po posiłku zaczął się czas w Magicznej Osadzie. Zabawa tam była pyszna. Eksperymentowaliśmy w Strefie Pingwina, skakaliśmy na trampolinach, chowaliśmy się w zamkach czy chodziliśmy po parku linowym. Niestety po dwóch godzinach musieliśmy już wracać. W autokarze panowała wspaniała atmosfera. Niektórzy oglądali mecz, inni śpiewali, a reszta słuchała muzyki. O godz. 18.43 byliśmy już pod szkołą.
Wycieczka okazała się bardzo udana i dostarczyła nam wielu wrażeń.

Krzysztof Włodarczyk

Copyright © 2013. ZSO Targowisko Rights Reserved.